Referenties

GGDHN

Het gebruiksgemak speelt een grote rol. Met drie klikken is makkelijk te zien wat je moet doen”, vertelt Susanne Klaassen, Applicatiebeheerder bij GGD Hollands Noorden.

Lees verder

Apeldoorn

“Uiteindelijk wilden we de regie meer bij alle collega’s neerleggen, dan bij één afdeling in onze organisatie”, zegt Daniël Keij, Smart Building Regisseur eenheid Beheer & Onderhoud van gemeente Apeldoorn.

Lees verder

Gispen

“Reflex RoomManager is een laagdrempelig systeem, geschikt voor heel veel gebruikers”, zegt Timo Jansen, ICT-manager bij Gispen. Gispen is inrichter van woon-, werk-, zorg- en onderwijsruimten. 

Lees verder

De sleutel tot besparen

“Het systeem maakt de zakelijke mobiliteit van een organisatie beheersbaar en inzichtelijk, leidt tot duurzaamheid en productieverhoging en geeft essentiële managementinformatie over mobiliteit en de mogelijkheden tot besparingen.”

Lees meer

Het Coachhuis

Het Coachhuis biedt representatieve spreekkamers en trainingslocaties aan in het hele land aan coaches, therapeuten en mediators. Zodra men is aangesloten bij Het Coachhuis kan men via de website online gespreksruimtes boeken op de gewenste datum en tijd, via mobilel, tablet of desktop.

Lees meer

Zorgorganisatie Thebe

‘Bij ons gaat het om zo’n 40.000 reserveringen per jaar, van ruimtes tot rolstoelbussen en van een beamer tot een plek in een kapsalon,’ 

Lees meer

O2 Accountants

“We werken met Office 365 voor het reserveren van de vergaderzalen. Dit gaat via een centrale receptie. Zij reserveren de zaal en de reserveringen zijn op de dag zelf zichtbaar op het zaalscherm naast de vergaderzaal.”

Lees meer